سرم سطح کراتینین پایین می رود به معنی آنچه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سرم سطح کراتینین پایین می رود به معنی آنچه

کراتینین سرم سطح می رود سطح کراتینین پایین به معنای WhatSerum یکی از شاخص بیماری های کلیوی است، یک بار سطح کراتینین می رود بالا است که به معنای بیماری است بدتر می رود. سپس، هنگامی که سطح کراتینین پایین می رود می کند که این بیماری است به خوبی می رود؟
به رک و پوست کنده، پس از فراز سطح کراتینین خود را به کاهش سطح، شما نیاز به نگه داشتن مانیتور آن را برای یک دوره، اگر آن ثابت، حتی فراز به سطح پایین تر می رود، که ممکن است نشان می دهد بیماری خود را می رود و اگر آن را به عقب به سطح بالا دوباره این بدان معناست که شما نیاز به گام بیشتر برای کنترل بیماری خود را.
آیا درمانی برای پیروی از سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
سم از بین بردن درمان است یکی از آخرین روش های درمانی برای درمان بیماری کلیوی، می تواند سطح کراتینین بالا با از بین بردن مواد سمی در خون و بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد.
چگونه می توان درمان سطح کراتینین بالا پایین سم از بین بردن؟
نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین بالا در نارسایی کلیه است که به بهبود عملکرد کلیه است. تنها زمانی که اختلال در عملکرد کلیه را بهبود می کردم، می توانید مواد زائد در خون می شود در زمان و سطح کراتینین بالا از ریشه کاهش تخلیه می شود.
سم از بین بردن درمان می تواند کلیه را از آسیب بیشتر توسط تخلیه زباله از خون محافظت می کند، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه.
در یک کلام، با کمک این درمان، برخی از سلول های ذاتی کلیه مجروح می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: